Hogy sokáig fenntartsd a figyelmet és a kapcsolatot az ügyféllel, a sok kis egyszer használatos apróság helyett gondolkodjál inkább a „tartós” és „beszédes” céges ajándékokban.
Minél többször teszel benyomást az ügyfélre egy nap, annál biztosabb, hogy így terméked, márkád, céged ismerős lesz számára a jövőben.
Ezért olyan termékeket keress, amit a célpiacod nap, mint nap használ.
Éppen ezért fontos, hogy a termék minőségére is odafigyelj, mert te sem szeretnéd, ha a terméked pár nap használat után a kukában landolna. Volt reklám, nincs reklám.
Tehát minél relevánsabb a célközönség számára és minél tovább tart a reklámajándékod, annál többet használják és annál nagyobb és biztosabb hatást érhetsz el!
Ha nem tudod, hogyan kezdj neki, milyen ajándék lenne megfelelő a célcsoportodnak, nyugodtan keress fel minket és megbeszéljük egy kávé mellett:)
Leave A Comment