MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG: nettó 30.000 Ft | AJÁNLATKÉRÉS GYŰJTŐ | HÍVJ MINKET: (1) 210 - 3429 | (20) 257 - 0038 | H - P: 9:00 - 17:00|info@1x1reklamajandek.hu
/ÁSZF
ÁSZF 2015-08-23T12:34:38+00:00

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben aktív felhasználója kíván lenni webkatalógusunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

Felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  • Üzemeltetői adatok ismertetése
  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  • A kínált termékek kategória besorolása
  • Rendelési információk ismertetése
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt termék átvételi módjának ismertetése
  • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
  • Az elállási jog ismertetése
  • Adatkezelési információk

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Indico Design Kft.

Székhely: 2760 Nagykáta, Dózsa Gy. u. 4/B II/4.

Adószám: 14156458-2-13

Cégjegyzék szám: 13-09-117014

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Pest Megyei Bíróság

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus elérhetőség: info@indicodesign.hu“> info@indicodesign.hu

Telefonos elérhetőség: 06 1 302 3023

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Oldalunk reklámajándék webkatalógusként működik, nem webáruház, on-line rendelés leadására nem alkalmas (nincsen ilyen funkció), csak árajánlat kérhető.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • klasszikus reklámajándékok
  • egyedi reklámajándékok
  • reklámpendrive-ok
  • reklámédességek
  • fémdobozok
  • karácsonyi reklámajándékok

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak NEM tartalmazzák a törvényben előírt áfát és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját sem.

Rendelési információk

Az oldalon rendelés nem, csak árajánlatkérés lehetséges.

Az árajánlatkérésre minden esetben írásban válaszolunk. Szóban, telefonon nem áll módunkban árajánlatot adni!

Az árajánlatra válaszolva, céges adatokat elküldve (cég név, számlázási és szállítási cím) rendelhetők meg a kívánt termékek.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-17 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő: a rendelt terméktől függően változik.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Rendelés menete

1. A megrendelő egy e-mailt küld az árajánlatunkra válaszolva.

2. A megrendelő a céges adatokat is (cég név, számlázási, szállítási cím) elküldi a megrendelővel.

3. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást, látványtervet (amennyiben rendelkezésre áll a megfelelő grafika) és egy proforma számlát kap.

4. Az előleg beérkezését követően indul el a gyártás, ami a megrendelt terméktől és a termék mennyiségétől függően pár napot vagy akár több hetet is igénybe vehet.

5. Az előleg beérkezését követően, még azon a napon előleg számlát állítunk ki.

A megrendelt termék átvételének módja

Előzetes megbeszélés alapján a termékek vagy kiszállításra kerülnek vagy az irodánkban vehetők át.

A termékek átvételekor szállítólevél kerül aláírásra.

Előzetes megbeszélés alapján az előleg számla és végszámla vagy a termékekkel kerül átadásra vagy postán kerül kiküldésre.

Kiszállítás, információk

A termékek átvétele vagy kézbesítése munkanapokon történik 9-17 óra közötti időszakban, kizárólag előzetes egyeztetés alapján.

Házhoz szállítás díjszabása

Nettó 100.000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás egy budapesti címre ingyenes.

Vidékre DPD futárszolgálat díjszabása alapján történik a kiszállítás.

Garancia

A termékeknél beszállítónként változik a garancia időtartama.

A pendrive-okra 11 hónap garanciát vállalunk.

A termékek irodánkba történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

Elállás joga

Bizonyos esetekben nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött

szerződésekről szóló törvényből:

5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot:

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;

f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Adatkezelés

Az webáruház használata során az Indico Design Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az Indico Design Kft. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez).

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Indico Design Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Indico Design Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az Indico Design Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@indicodesign.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Indico Design Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.

0

Your Cart